Регламент марафону «24 години Жаги Швидкості»

Регламент марафону «24 години Жаги Швидкості»
19.06.2019

Регламент марафону «24 години Жаги Швидкості» 
 
Назва і дата змагання 
Командний марафон на картах «24 години Спраги Швидкості» (далі - Гонка). 
 Дата проведення: з 8.30 суботи, 5 жовтня до 14.00 неділі, 6 жовтня. 
 
Організатор змагання 
Картинг-центр «Жага Швидкості», 
Київ, пр-кт Глушкова, 9; (095) 102-02-35. 
 
Формат змагання 
Гонка - командна. До складу команди входить від 4 до 8 учасників. 
 
Змагання пройде в формі гонки в режимі нон-стоп (тривалість від старту до фінішу - 24 години). 
Реєстрація та участь в гонці 
4.1. Мінімальна кількість команд в гонці - 10, максимальне - 16. 
 
4.2. Стартовий внесок за участь - 30 000 грн (або 1 000 євро) з команди. 
 
Для українських команд - знижка 10%. 
 
4.3. У гонці візьме участь 16 перших зареєстрованих команд. 
 
4.4. Для реєстрації команди необхідно визначитися з її назвою, попереднім складом і зробити передоплату в розмірі 30% від стартового внеску. 
 
Повну оплату необхідно зробити не пізніше, ніж за 14 днів до початку гонки. {{1 }} 
4.5. У разі відмови від участі зареєстрованих команди за 30 або більше днів до старту гонки, сплачені кошти повертаються в повному обсязі. Якщо така відмова відбудеться менш, ніж за 30 днів до старту гонки, оплачений внесок буде повернено лише в разі, якщо в гонці візьме участь не менше 15 команд. 
 
Формування складів команд-учасниць {{1 }} 5.1. До участі у Чемпіонаті допускаються всі бажаючі, які досягли 16-річного віку. Пілоти, які не досягли 16-річного віку, приймаються в гонку на розсуд адміністрації картинг-центру при наявності письмової згоди батьків. 
 
5.2.У цій гонці немає ніяких обмежень на формування складів команд. 
 
Попередній розклад гоночного уїк-енду 
5 жовтня, субота 
8.30 - 9.30 збір, реєстрація та зважування пілотів 
9.30 - 11.00 - чай ​​з булочками, кава з круасанами 
10.00 - обов'язковий брифінг 
10.30 - 11.30 - тренування (60 хвилин) 
11.40 - 11.45 - кваліфікація ( 5 хвилин) 
11.45 - 12.00 - передстартовий брифінг 
12.00 - 12.45 - підготовка команд до старту, фотосесія 
13.00 - старт 24 годин Спраги Швидкості 
14.00 - 16.00 - обід 
19.00 - 21.00 - ужін6 жовтня, неділя 
9.00 - 10.30 - сніданок 
13.00 - фініш 24 годин Спраги Швидкості 
13.30 - нагородження 
14.00 - прощальний коктейль 
Схема проведення гонки 
7.1. Доважили 
 
7.1.1. Перед початком гонки всі учасники проходять процедуру зважування (в гоночної екіпіровці) і визначається доважили, необхідний кожному учаснику: 
 
Кожен пілот з вагою до 80.0 кг, повинен бути довешен в гонці до мінімум 80.0 кг; { {1}} Пілоти, вага яких від 80.0 кг до 84,9 кг, їдуть без доважили і бонусів; 
кожен пілот з вагою понад 85,0 кг приносить бонус команді в розмірі 4 секунди за кожен повний кілограм переваги понад 80.0 кг (при 4 пілотів в команді) або 3 секунди (при 5-7 пілотів в команді) або 2 секунди (8-10 пілотів в команді). 
7.1.2. Бонуси командам нараховуються під час 1-го компенсаційного піт стопа. 
 
7.1.4. У разі дощової гонки бонуси за вагу скасовуються, якщо вони ще не були роздані. 
 
7.1.5. Вага пілота в будь-який момент гонки повинен бути не менше розрахункового ваги, на який він отримує доважили або бонус.Пілот може на свій розсуд знизити свою вагу для відліку доважили або бонусів, про що він повинен повідомити організаторам до початку свого гоночного відрізка. 
 
Організатори залишають за собою право зважити будь-якого пілота під час гонки відразу після його гоночного відрізка. Розбіжність фактичної ваги з розрахунковим до 1 кг - штраф 20 секунд, більше 1 кг - 40 секунд. Штрафи застосовуються до пілотів, вага яких виявиться менше 80 кг. Штрафи для пілотів з вагою більше 85 кг - на розсуд організаторів. 
 
7.2. Жеребкування 
 
При реєстрації за кожною командою шляхом жеребкування від початку до кінця гонки закріплюється електронний датчик для відсічення часу. Ця ж жеребкування визначає карти, на яких команда буде тренуватися, кваліфікуватися і стартувати в гонці (3 різних карта). 
 
7.3. Тренування 
 
У кожної команди буде в розпорядженні 60 хвилин для розминки, знайомства з конфігурацією траси і тренування піт стопів. 
 
7.4. Кваліфікація 
 
Кожна команда визначає одного свого пілота для 5-хвилинного кваліфікаційного заїзду. Цей пілот потім не може стартувати в гонці. 
 
За результатами кваліфікації команди будуть розставлені на стартовій решітці. 
7.5. Гонка 
 
Старт гонки - в стилі Ле-Ман (в разі дощу може бути оголошений старт «з ходу»). 
 
Тривалість гонки - 24 години з моменту старту. Протягом гонки команди на основі виробленої стратегії виробляють зміни пілотів і картів (див. П.8. Проведення піт стопів). 
 
7.6. Визначення переможця 
 
Фініш відбувається, коли після закінчення 24 годин гонки лідируюча команда перетинає фінішну відсічення. Після лідера фінішують всі інші команди, незалежно від їх відставання. 
 
Проведення піт стопів 
У гонці буде використовуватися 2 типу піт стопів: обов'язкові і компенсаційні. 
 {{ 1}} Перед будь-яким заїздом на піт стоп (в т.ч. через поломки, якщо вона не викликана відмовою гальм) пілот повинен зробити повну зупинку у лінії в'їзду, а потім і у лінії виїзду. Штраф за таке порушення - 5 секунд (неповна зупинка) або 10 секунд (відсутність спроби зупинитися). 
 
Обов'язкові піт стопи 
 
8.1. Протягом гонки кожна команда повинна зробити мінімум 31 обов'язковий піт стоп, на яких вона повинна поміняти карт, а також (за бажанням) і пілота. При цьому датчик, закріплений за командою, переважується на новий карт команди. 
 
8.2. Протяжність кола, на якому зроблений обов'язковий піт стоп, повинна бути не менше 140 секунд. 
 
Рішення, коли випускати пілота з піт стопа, приймає його команда. Організатори гарантують одночасне обслуговування 3-х команд на піт стопі без тимчасових затримок на виїзді. Наступні заїхали поспіль команди повинні бути готові до того, що можуть втратити час у черзі.
 
У разі, якщо час кола з піт стопом виявиться менше 140 секунд, команда буде оштрафована: 
 
На 10 секунд, якщо час кола понад 139 сек; { {1}} На 20 секунд + відсутню час, якщо час кола менш 139 сек. 
8.3. Протяжність гоночних відрізків повинна бути не менше 20 хвилин і не більше 80 хвилин. За першу хвилину * поза цим ліміту команда буде оштрафована на 5 секунд, за кожну наступну - на 15 секунд. 
 
 * хвилина зважає на 1-ї секунди згідно з офіційною статистикою організаторів. 
 
8.4. Обмеження за часом за кермом карта: 
 
Якщо в команді 4 пілота, кожен з них повинен проїхати за гонку не менше 5 годин і не більше 7 годин; 
Якщо в команді 5 або 6 пілотів, кожен з них повинен проїхати за гонку не менше 3,5 годин і не більше 6 годин; 
Якщо в команді 7 або 8 пілотів, кожен з них повинен проїхати за гонку не менше 2,5 годин і не більше 5 годин. 
За кожну хвилину поза цим ліміту команда буде оштрафована на 5 секунд. 
 
8.5. При в'їзді на піт стоп одночасно 2-х або більше картів вони повинні зупинятися в одну лінію один за одним. Також, заборонено здійснювати обгони на піт стопі до зміни карта. 
 
Штраф за кожне подібне порушення - 20 секунд. 
 
8.6. Запасні карти стоять «паровозом» на піт стопі. Команда, що заїхала на обов'язковий піт стоп, для зміни карта сідає в перший з доступних запасних картів. Звільнився карт стає запасним і ставиться останнім в «паровоз». Також останнім в «паровоз» ставиться карт після ремонту, незалежно від того, де він стояв до початку ремонту. 
 
8.7.Кожна команда зобов'язана вести статистику своїх обов'язкових піт стопів із зазначенням пілота і часу, коли він сів в карт, і його загального часу на трасі. Ця статистика здається організаторам після закінчення гонки. Також, вона повинна бути надана в будь-який момент гонки на вимогу організаторів. Помилки (пов'язані в першу чергу з ім'ям пілота) можуть призвести до санкцій проти команди. 
 
8.8. При форс мажорних ситуаціях (в першу чергу проблем з системою хронометражу, табло та / або датчиком на одному з картів) проведення обов'язкових піт стопів може бути заборонено, для чого організатори закривають в'їзд на піт стоп. Після усунення проблеми піт стоп відкривається по лідеру гонки. 
 
Компенсаційний піт стоп 
 
8.9. Компенсаційний піт стоп використовується для компенсації часу поломок командам, роздачі їм тимчасових бонусів і накопичених штрафів, а також для зміни організаторами конфігурації траси. 
 
8.10. Кожна команда повинна буде здійснити мінімум 2 компенсаційних піт стопа. На такому піт стопі заборонена зміна пілота і / або карта. Тривалість кожного компенсаційного піт стопа - від 180 секунд (при необхідності може бути подовжений). 
 
8.11. Перший компенсаційний піт стоп буде проведено через 8 годин після початку гонки, другий - через 16 годин. При необхідності за 45-60 хвилин до кінця гонки може бути призначений 3-й компенсаційний піт стоп. 
 
8.12. На компенсаційний піт стоп команди заїжджають одночасно, починаючи з лідера гонки. 
 
8.13. Команди виїжджають з компенсаційного піт стопа з тими відривом, з якими вони на нього заїхали, з поправкою на все наявні на той момент компенсації і штрафи. 
 
8.14. Під час 1-го і 2-го компенсаційного піт стопа буде проведена зміна конфігурації траси. Таким чином, в гонці буде використовуватися 3 різних конфігурації траси. 
 
8.15. Час поломки - це час кола, на якому сталася поломка, за вирахуванням 45 секунд (60 секунд в разі мокрої траси). Поломки, викликані діями пілота поламати карта, компенсуватися не будуть. 
 
8.16. Після другого компенсаційного піт стопа зароблені командою штрафи можуть видаватися під час обов'язкових піт стопів команди або після фінішу. 
 
Боротьба на трасі 
Марафон - вид гонок, де на перший план виходять витривалість, стабільність і швидкість пілотів. Контактна боротьба і активна оборона позиції не вітається в цілому і заборонені між пілотами, які не перебувають в одному колі.